loading

سوالات متداول

ماهان سفر شیراز سفر به کیش

از ما بپرسید






سوالات متداول کاربران

 

 

آیا از ماهان سفر شیراز سوالی دارید؟

_

لطفا سؤالات زیر را بخوانید و اگر پاسخ شما را پیدا نکردید، لطفا با مت تماس بگیرید، ما در اسرع وقت به شما پاسخ خواهیم داد.

سوالات عمومی

هنگام خرید بلیط شبکه قطع شده و پول از حسابم کم شده ولی رسید بلیط را دریافت نکردم.

در لینک استعلام بلیط بررسی نمایید ، در صورت عدم صدور بلیط حداکثر ظرف 48 ساعت (بدون احتساب پنج شنبه و جمعه و ایام تعطیل ) مبلغ باید به حساب شما برگردد . لطفا پس از گذشت موعد یاد شده حساب خود را کنترل نمایید در صورت عدم برگشت مبلغ فرم زیر را پر نمایید تا از سمت بانک پیگیری گردد :
1- اگر پرداخت از درگاه اقتصادنوین انجام شده:  http://www.en-bank.com/Site.aspx?ParTree=111815
2- اگر پرداخت از درگاه سامان انجام شده:  http://www.sep.ir/InternetConflict.aspx
توجه فرمایید که درگاه بانک پذیرنده ربطی به بانک کارت شما ندارد یعنی اگر مثلا با کارت بانک سامان از طریق درگاه اقتصادنوین پرداخت نموده اید که ناموفق بوده فرم شماره یک مربوط به اقتصادنوین را پرنمایید.

هنگام شارژ حساب شبکه قطع شده و پول از حسابم کم شده ولی اعتبارم افزایش نیافته.

اگر اعتبار شما شارژ نشده است حداکثر ظرف 48 ساعت (بدون احتساب پنج شنبه و جمعه و ایام تعطیل ) مبلغ باید به حساب شما برگردد . لطفا پس از گذشت موعد یاد شده حساب خود را کنترل نمایید در صورت عدم برگشت مبلغ فرم زیر را پر نمایید تا از سمت بانک پیگیری گردد :  http://www.en-bank.com/Site.aspx?ParTree=111815

بلیط صادر شده ولی موفق به چاپ بلیط نشدم .

از لینک استعلام استفاده نمایید . تمام اطلاعات لازم و امکان ایمیل مجدد موجود است. ضمنا نیازی به تهیه بلیط کاغذی نیست و پرینت رسید ایمیل شده و یا یادداشت شناسه خرید برای سوارشدن کافی است. در صورت نیاز به بلیط به پایانه مبدا مراجعه نمایید

رمز یا گذرواژه را فراموش کرده ام.

از قسمت گذرواژه ام را فراموش کرده ام استفاده نمایید . شناسه و رمز جدید به ایمیل شما ارسال خواهد شد .

چگونه رمزم را تغییر دهم ؟

از لینک “حساب من” دکمه تغییر رمز استفاده نمایید

سایر سوالات

چگونه اعتبارم را در سایت افزایش دهم ؟

از لینک “حساب من” دکمه خرید اعتبار استفاده نمایید

چگونه با اعتبارم خرید نمایم.

برای خرید زیر مبلغ اعتبارسایت مطابق معمول عمل کنید. سیستم بصورت اتوماتیک عمل کرده و به صفحه بانک نمی روید . برای خرید بیشتر ابتدا تا سقف مبلغ خرید اعتبارسایت را با کارت بانکی شارژ کنید بعد خرید انجام دهید. یعنی اگر مثلا اعتبارشما در سایت 4500 تومان و قیمت بلیط 6000 تومان است ابتدا 1500 تومان شارژ کنید ، بعد خرید نمایید.

شرایط استرداد چیست ؟ بلیط را مسترد کرده ام اما پول به حسابم برنگشته است.

شرایط استرداد اینترنتی برطبق ضوابط خرید (که هنگام خرید تایید نموده اید) بقرار زیر میباشد :
1-استرداد اینترنتی تا 6 ساعت قبل از حرکت و با ارائه شماره کامل خرید انجام میگردد.
2- پس از استرداد شماره کارت و شماره خرید خود را از طریق لینک “تماس با ما” اعلام فرمایید تا مبلع برگشتی پس از کسر 10 درصد و هزینه انتقال کارت به کارت به حساب شما برگردانده شود .
3- استرداد در پایانه مبدا در هر زمان قبل و بعد از حرکت و بر طبق ضوابط و با دریافت وجه امکانپذیر است مشروط به اینکه بلیط قبلا در سایت استرداد نشده باشد.

سرویسدهی شرکت مسافربری مناسب نبوده و شکایت دارم.

این سامانه سرویسدهنده اینترنتی برای تامین بستر مناسب فروش اینترنتی میباشد و وابسته به هیچ شرکت مسافربری نیست .لذا اطلاع و دخالتی در مورد جزییات سرویسها و خط سیر قریب به 300 شرکت مسافربری فعال در این سایت ندارد.کلیه خط سیرها و مسیرها ، نرخها و ساعات سرویس توسط مسئولین مربوطه در شرکتهای مسافربری ارائه میگردد و خدمات ارائه شده بر اساس سرویسدهی روزانه شرکتهای مسافربری طرف قرارداد میباشد. لذا مشکلات خود را در زمینه نرخ، عدم سرویسدهی و مسایل مشابه به مدیران شرکتها و یا نمایندگان سازمان حمل و نقل و راهداری در شهرستان مربوطه اطلاع دهید . از طریق لینک روبرو و تلفنهای لازم در دسترس میباشد. http://www.rmto.ir/Pages/Contact_Information.aspx

مقداری اعتبار در سایت دارم ، میخواهم بدانم مبلغ باقیمانده را چگونه میتوانم دریافت کنم یا به حساب خودم برگردانم.

بر طبق ضوابط خرید اعتبار ، این مبلغ فقط برای خرید بلیط برای خود یا اطرافیانتان مطابق توضیحات بند 7 قابل استفاده است.و یا از طریق لینک “تماس با ما” اعلام فرمایید تا به حساب شما برگردانده شود